عشق متین و محسن نیکسامعشق متین و محسن نیکسام، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

سام دلیر از جنس نیک

تولدت مبارک

1392/7/3 0:31
نویسنده : متین
423 بازدید
اشتراک گذاری

گروه گل یاسمامانی عشقم عمرم همه وجودم تارو پودم باورم نمی شه که یک سال گذشته از اون لحظه هایی که در انتظارت بودم ثانیه شماری می کردم تا ببینم چه شکلی هستی ؟؟؟ روزهایی که به تختت نگاه می کردم و موزیکش رو روشن می کردم و می گفتم یعنی قراره نی نی من در این تخت بخوابه اما حالا تختت برات کوچیک شده باورم نمیشه تا سال پیش خیلی روزها رو تنهایی سپری می کردم اما حالا اگه یک ساعت می خوابی من احساس تنهایی می کنم خدا رو شکر می کنم که تو گل قشنگ رو به من داده و خانه ما با وچود قشنگ تو گرم شده الهی قربون اون قدمهات برم که به تازگی در جای جای این خونه می گذاری......گروه گل یاسگروه گل یاس

در این روزها مشغول تدارکات جشن تولدت بودم و شکر خدا در پنچشنبه 7 شهریور مراسم تولدت به خوبی برگذار شد قربونت برم فقط حیف که در روز تولدت تب داشتی ...

تولدت مبارک عشق من عمرمن الهی که 1000 ساله بشی ...نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آروین
6 مهر 92 13:42
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییی عزیزم دلم
با تاخیر توووووولتو تبریک میگم
ایشالله 1000000000000 ساله شی الههههههههههی قربوووووونت بشم عزیزم که شب تولدت تب کردییییییییییی
مامان گلی منتظر عکسهای خوشگلش هستیما
ببوس این عسلی رو


مامان آروین
19 مهر 92 12:42
ملوسک من پسر شیرین و دوست داشتنیه من روزکودک مبارک عزیزم انشالله کودکیت پر باشه از سلامتی و شادی و خنده و بازی خاله جون با تاخیر تولدتو بهت تبریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک می گم ایشاااااااااااااالله 1000000 ساله شی گل خوشگل من
خاله محبوبه
23 مهر 92 12:30
تولدت مبارك نيك‌سام خاله، الهي قربونت بشم من. جانم عزيزم دوست دارم.