عشق متین و محسن نیکسامعشق متین و محسن نیکسام، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

سام دلیر از جنس نیک

زیارت

1392/2/18 0:30
نویسنده : متین
417 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم امروز یعنی 16 اردیبهشت من و شما و مامانی و خاله آزاده و نی نی قشنگش آندیا جون به پابوس امام رضا رفتیم موقع رفتن شما خیلی گریه کردی و من فکر کردم به خاطر لباس پوشیدنته اما تو قطار دیدم اولین دندان پائینت نیش زده الهی بمیرم انقدر گریه کردی من نفهمیدم دردت چیه @@@ مبارک باشه دندون قشنگت مامانی .......

خلاصه تو قطار با آندیا کلی بازی کردین و نیمه شب بود که به مشهد رسیدم و خوابیدیم و صبح به حرم رفتیم و با تو عشقم و بقیه به پابوس امام رضا رفتیم که این اولین زیارت تو بود گل من .. بعد از زیارت به بازار رفتیم و در آنجا یک عکس یادگاری از شما گرفتیم ..حرم

نیکسام و آندیا این کالاسکه های شما برای ما کلی دردسر بود حمل و نقلش و جابه جایی اونها ما رو حسابی خسته کرد.

برگشت قطار اینهم موقع برگشت تو قطاره ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)